Thursday, January 18, 2007

Kota Belud 场地考察 1

一月六日-- 一月七日

第一天

这是我第一次的场地考察。这次的目的是考察水栖的生态系统、河的生态学、河水分析及淡水分析。我们到达时,都难免情不自禁的兴奋起来,因为周围的环境太美了,在我面前有一条小溪,小溪上有一桌吊桥,而且我还可以看到神山,好大自然哦。


大自然的风景

我的coursemate, Yuen Key.

我的coursemate, Esther.

Haha... we were shaking on the brigde.

Can you find our lecturer? Haha... he is the 3rd one from the left.

Guess how old is the grandma. She is approach 100 years.

Hei hei... Are we look like a professional researcher?

No comments: